Методика навчання предмета «Основи здоров’я »


Шановні студенти ІІІ курсу! 

Шановні студенти групи 31 ПО, 32 ПО, 33 ПО. Упродовж 6 тижнів дистаційного навчання Ви виконували завдання з біології, які були розміщені на моєму блозі. Для того, щоб мати з Вами зворотній зв'язок я відкриваю для Вас курс на гугл классрум. Відтепер усі виконані завдання ви скануєти або фотграфуєте і завантажуєте сюди. Завантажувати завдаання ви будете за тим графіком, котрий був на моєму блозі. Для зручності я скопіюю завдання у тій послідовності у якій вони були розміщені на блозі. А Ви, у свою чергу, будете завантажувати виконані завдання. Усі виконані до 24 квітня завдання Ви маєте завантажити до 3 травня!Далі дистанційне навчання відбуватиметься виключно у гугл классрум.

Код доступу 31ПО 6f66uqk

Код доступу 32ПО ghkcnhh

Код доступу 33ПО 4kdssws

Звертаю вашу увагу на те, що на  сторінці  блогу з'явились нові завдвння на 5-6 тижні дистанційного навчання (13.04-24.04) !
Бажаю успіху!


Методика навчання предмета «Основи здоров’я »
на 2 навчальні тижні
16.03.2020-30.03.2020
ФОРМУВАННЯ У ШКОЛЯРІВ УМІНЬ ПРОВЕДЕННЯ СПОСТЕРЕЖЕНЬ, ДОСЛІДІВ ТА ЕКСПЕРИМЕНТІВ
Шановні студенти 3 курсу! Опрацюйте матеріали навчально-методичного посібника Т.Гільберг, С. Тарнавська, Н.Павич (П.2.4. с.78-94).
Виконайте завдання письмово.
       I.            Охарактеризуйте рівні організації дослідження за рівнем іх пошукової активності (ілюстративний, репродуктивний, проблемно-пошуковий, частково-пошуковий).

    II.            Опишіть вимоги, які висуваються для проведення дослідів.


 III.            Проаналізуєте чим спостереження відрізняється від дослідів.

IV.            Визначте вимоги, які висуваються для проведення дослідів і експериментів у початковій школі.


   V.            Користуючись інструкційними картками додатку посібника (с.90-92) виконайте завдання і зафіксуйте результати  у зошитах:
1.     Спостереження за погодою (протягом 2 тижнів);
2.     Опис природного об’єкта  (дерева або куща).
3.     Використовуючи програму та підручники,складіть перелік дослідів та практичних робіт за однією змістовою лінією курсу « Я досліджую світ» та «Основи здоров’я» 3 або 4 клас за наступним зразком:
 Тема уроку:
Назва досліду або практичної робот.
Потрібне обладнання.


VI.            На основі методичних  вказівок продемонструйте фрагмент уроку з використанням  досвіду або практичної роботи  (ЯДС/ Основи здоров’я 3 або 4 клас) у вигляді ділової гри .

План аналізу
1)Вступна бесіда(підведення учнів до потреби  у проведенні досліду або практичної роботи, постановка мети у майбутньої роботи, добір обладнання, інструктаж зі складання приладу, з засобів безпеки  життєдіяльності та за технікою виконання досліду);
2)Керівництво вчителя  діяльністю учнів під час проведення досліду або практичної роботи;
3) Заключна бесіда.
https://www.geneza.ua/sites/default/files/product-images/Metodyky/Gilberg_Ya_doslid_svit_Metodyka_1.2kl.pdf
https://pidruchnyk.com.ua/673-osnovi-zdorovya-gnatyuk-4-klas.html
Завдання на 3 - 4 тижні карантину
30.03-10.04
ОСОБЛИВОСТІ ТА РОЛЬ ЕКСКУРСІЙ У ПІЗНАННІ НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ
1.Опрацюйте матеріали навчально-методичного посібника Т.Гільберг, С. Тарнавська, Н.Павич (П.2.5. с.95-109).
Виконайте завдання письмово.
2. Проаналізуйте види екскурсій за змістом, об'єктом вивчення, дидактичною метою (законспектуйте схему 7 ст.96).
3. Охпрпктеризуйте особливості екскурсій залежно від того, що є об'ектом вивчення, а саме:
- природничо-наукові екскурсії;
- екологічні екскурсії;
 - віртуальні екскурсії;
- здоровьязбережувальні екскурсії.
4. Охоарактеризуйте екскурсії за дидактичною метою:
- вступні;
 - поточні;
 - узагальнюючі.
5. Користуючись матеріалом параграфу укладіть методичні рекомендації "Підготовча робота до екскурсії", "Проведення екскурсї та підведення підсумків".
6. Завдання практичного характеру.
Використовуючи навчальні програми, методичні рекомендації та підручники курсу "ЯДС" та "Основи здоров'я" 4 клас, розробіть конспект весняної екскурсії (2 клас) та конспект здоров'язбережувальної екскурсії (ОЗ 4 клас). У конспектах треба відобразити:
а) цілі екскурсії;
б) обладнання;
в) маршрут;
г)об'єкти спостереження;
д) зміст і етапи проведення.
Приділіть увагу розкриттю екологічних взаємозв'язків між об'єктами та явищами природи, між природою і людиною.


Увага!

Виконайте тест 1 і тест 2 за наступним посиланням. Бажаю успіху!

https://docs.google.com/forms/d/1Ps-ffx_JvMP99blxzy0SLMLFeYpZi8wC-1GTf1OkxFM/edit https://docs.google.com/forms/d/1trAb3GYE35UDACTQjKvYeabgtX34n6juwy9_AV-ix1M/edit




Завдання на 5-6 тижні карантину
13.04-24.04
ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОЦІ: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА РИЗИКИ
1.Опрацюйте матеріали навчально-методичного посібника Т.Гільберг, С. Тарнавська, Н.Павич (П.3.5. с.178-183).
Виконайте завдання письмово.

1. Класифікуйте дидактичні ігри за:
- кількісним складником;
-тривалістю проведення;
- складністю, тощо.
2.  Охарактеризуйте ігри за дидактичним навантажанням.
3. Визначте чотири етапи у технолгії навчального процесу на основі гри.
4. Визначте умови, які забезпечують ефективність використання дидактичних ігор на уроці.

5. Завдання практичного характеру:
      5.1.Складіть проект уроку "Основи здоров'я" (3 або 4 клас) з використання елементів ігрової діяльності . Розробіть технологію введення гри в навчальний процес, беручі до уваги таке:
-місце гри у структурі уроку (на якому етапі проводиться - повторення вивченого, вивчення нового матеріалу, закріплення);
- освітня мета ігрової діяльності (мета вчителя), ігрова мета школярів;
- вид гри (за дидактичним навантаженням і формою проведення) ;
- склад учасників, розподіл команди, розподіл ролей;
- хід гри, можлива корекція з боку педагога;
- обговорення результатів, оцінювання (участь у цьому вчителя).
      5.2 Просопостерігайте в мережі Інтернет  урок "ЯДС"/"Основи здоров'я" учителя початкової школи (за власним вибором):
-зверніть увагу на наявність елементів ігрової діяльності. Якщо ігрова діяльність була присутня, оцініть доцільність її введення, активність учасників гри, чи досягнуто мети ігрової діяльності;
- простежте, чи використовується на уроці цікавий матеріал, якщо так, то: а) який саме, б) з якою метою (навеличкий аналіз написати у довільній формі).











Комментариев нет:

Отправить комментарий