Шановні студенти І курсу!
Шановні студенти груп 11ПО, 12 ПО, 13ПО, 11ТО. Упродовж 6 тижнів дистаційного навчання Ви виконували завдання з біології, які були розміщені на моєму блозі. Для того, щоб мати з Вами зворотній зв'язок я відкриваю для Вас курс на гугл классрум. Відтепер усі виконані завдання ви скануєти або фотграфуєте і завантажуєте сюди. Завантажувати завдаання ви будете за тим графіком, котрий був на моєму блозі. Для зручності я скопіюю завдання у тій послідовності у якій вони були розміщені на блозі. А Ви, у свою чергу, будете завантажувати виконані завдання. Усі виконані до 24 квітня завдання Ви маєте завантажити до 3 травня!Далі дистанційне навчання відбуватиметься виключно у гугл классрум.
Шановні студенти груп 11ПО, 12 ПО, 13ПО, 11ТО. Упродовж 6 тижнів дистаційного навчання Ви виконували завдання з біології, які були розміщені на моєму блозі. Для того, щоб мати з Вами зворотній зв'язок я відкриваю для Вас курс на гугл классрум. Відтепер усі виконані завдання ви скануєти або фотграфуєте і завантажуєте сюди. Завантажувати завдаання ви будете за тим графіком, котрий був на моєму блозі. Для зручності я скопіюю завдання у тій послідовності у якій вони були розміщені на блозі. А Ви, у свою чергу, будете завантажувати виконані завдання. Усі виконані до 24 квітня завдання Ви маєте завантажити до 3 травня!Далі дистанційне навчання відбуватиметься виключно у гугл классрум.
Код доступу для групи 11ПО: t4u552r
Код доступу для групи 12ПО: jnqyted
Код доступу для групи 13ПО: 75bn4qw
Код доступу для групи 11ТО: ljjawvz
Бажаю успіху!
Звертаю вашу увагу на те, що на сторінці блогу з'явились нові завдвння на 6-7 тижні дистанційного навчання.
Увага!!!Виконайте тести № 3,4! Доступ до тестів буде закрито 27.04.2020 о 20.00!
Бажаю успіху!
Бажаю успіху!
Завдання для самостійного опрацювання виконувати у зошиті з біології для дистанційного навчання (завести новий на 48 сторінок)!
Завдання на 1 тиждень карантину (16.03-20.03)
1. Опрацюйте § 45. ЗАКОНОМІРНОСТІ МІНЛИВОСТІ ЛЮДИНИ (посилання на підручник додається)
2. У вигляді порівняльної таблиці зробіть аналіз форм мінливості (с.186-187).
3. Охарактеризуйте закономірності модифікаційної мінливості людини.
4. З'ясуйте поняття "норма реакції" (широка, проміжна, вузька). Відповідь ілюструйте прикладами.
5. Охарактеризуйте типи спадкової мінливості (с.187-188). Яке значення спадкової мінливості для людини?
6. ДІЯЛЬНІСТЬ
Виконайте лабораторну роботу: "Вивчення закономірностей мінливості в людини " (с.188-189).
7. СТАВЛЕННЯ Біологія + Людина.
Близнюковий метод дає змогу дає змогу встановити вплив генотипу та умов середовища на формування певної ознаки. У близнюкових дослідженнях використовуються як монозиготні, так і дизиготні близнята. Чим вони різняться між собою? Яке значення досліджень близнят для вивчення мінливості в людини? (підготувати усне повідомлення).
Увага!
Завданя 2-6 виконати письмово.
2. У вигляді порівняльної таблиці зробіть аналіз форм мінливості (с.186-187).
3. Охарактеризуйте закономірності модифікаційної мінливості людини.
4. З'ясуйте поняття "норма реакції" (широка, проміжна, вузька). Відповідь ілюструйте прикладами.
5. Охарактеризуйте типи спадкової мінливості (с.187-188). Яке значення спадкової мінливості для людини?
6. ДІЯЛЬНІСТЬ
Виконайте лабораторну роботу: "Вивчення закономірностей мінливості в людини " (с.188-189).
7. СТАВЛЕННЯ Біологія + Людина.
Близнюковий метод дає змогу дає змогу встановити вплив генотипу та умов середовища на формування певної ознаки. У близнюкових дослідженнях використовуються як монозиготні, так і дизиготні близнята. Чим вони різняться між собою? Яке значення досліджень близнят для вивчення мінливості в людини? (підготувати усне повідомлення).
Завдання на 2-3 тижні карантину (23.03-03.04)
1. Опрацюйте § 46. Мутації та їх властивості.(посилання на підручник додається)
2.Охарактеризуйте мутації за:
- характером прояву;
-місцем виникнення;
- впливом на життєдіяльність організму;
- характером змін спадкового апарату;
3. Класифікуйте типи мутагенезу.
4. Проаналізуйте основні біологічні антимутаційні чинники.5.
СТАВЛЕННЯ
Біологія + Здоров’я. Тютюнокурінння як мутагенний чинник
Серед звичок виокремлюють найшкідливіші: це наркоманія, алкоголізм, токсикоманія й тютюнокуріння. Шкідливі звички перешкоджають людині розвиватися як розумово, так і фізично, можуть спричиняти мутації. Обґрунтуйте судження щодо шкідливих звичок (наприклад, тютюнокуріння) як мутагенних чинників.
6. Опрацюйте § 47. ЗАХИСТ ГЕНОМУ ЛЮДИНИ ВІД ШКІДЛИВИХ МУТАГЕННИХ ВПЛИВІВ (посилання на підручник додається)
7. Охарактеризуйте типи мутагенів.
8. Якими є заходи щодо захисту геному людини від шкідливих мутагенних впливів?
9. Наведіть приклади антимутагенів.
10. Що таке комутагени?
11. Проаналізуйте соціальні та індивідуальні заходи захисту геному людини від шкідливих мутагенних впливів .
12. Заповніть у робочому зошиті таблицю й сформулюйте основні заходи щодо
захисту людини від шкідливих мутагенних впливів (с.197)
13. Підготуйтесь до виконання тестових завдань.
Бажаю успіхів!
Шановні студенти І курсу!
Пропоную вам пройти тест № 1 за посиланням. Бажаю успіху!
https://docs.google.com/forms/d/1G_bStU16_BYn5IN8Pf5b9ikNHFmtzb8E2cz-P73e9uk/edit
Шановні студенти І курсу!
Пропоную вам пройти тест № 2 за посиланням. Бажаю успіху!
https://docs.google.com/forms/d/1TVH4SsGYqSVWf_bq1kfnEeaE2Edev3CR-vJMeJPWhVY/edit
Перегляньте відео!
1.Опрацюйте матеріали § 50.ЗАКОНОМІРНОСТІ РОЗПОДІЛУ АЛЕЛІВ У ПОПУЛЯЦІЇ2.Яке значення має генетика популяцій для людства?
7. СТАВЛЕННЯ
9.Опрацюйте матеріали § 51. СУЧАСНІ ЗАВДАННЯ МЕДИЧНОЇ ГЕНЕТИКИ
https://docs.google.com/forms/d/1TVH4SsGYqSVWf_bq1kfnEeaE2Edev3CR-vJMeJPWhVY/edit
Завдання на 4-5 тижні карантину (06.04-20.04)
1.Опрацюйте матеріали § 48. ГЕНЕТИЧНИЙ МОНІТОРИНГ У ЛЮДСЬКИХ
СПІЛЬНОТАХ
2. Яка мета й напрями генетичного моніторингу?
3. Що таке генетичний скринінг?
4. Визначте сферу застосування молекулярно-генетичної діагностики.
5.Виконайте завдання
ДІЯЛЬНІСТЬ
Біологія + Література. Класифікація захворювань(із заповненням таблиці)
Проект
Скринінг-програми для новонароджених (с.200)
6. .Опрацюйте матеріали § 49.ОСОБЛИВОСТІ ГЕНОФОНДУ ЛЮДСЬКИХ СПІЛЬНОТ
7.Охарактеризуйте популяції людини (людське угруповання)
-За критерієм чисельності :
великі популяції (людські раси) та малі популяції (деми, ізоляти).
8. Що таке генетична характеристика популяцій?
9. Проаналізуйте особливості генофонду людських популяцій.
10.Опишіть чинники, що впливають на
генофонд популяцій
1) природній добір;
2) мутаційний
процес;
3) популяційні хвилі;
4) дрейф генів;
5) ізоляція, що обмежує вільне схрещування (панміксію);
6) міграції.
11.ДІЯЛЬНІСТЬ
Самостійна робота з таблицею
За допомогою таблиці порівняйте популяції людини й тварин. Що є спільного
й відмінного між ними? Зробіть висновок
про причини подібності й відмінностей.
12. Біологія + Стародавня історія. Інбредні шлюби (поміркуйте).
Перегляньте відео!
Комментариев нет:
Отправить комментарий